Będąc pracownikiem koncernu Scholl obserwowałem z niedowierzaniem popularność modelu Heaven. Minimalistyczne wykończenie 15 lat temu nie było modne, a mimo to but ten co roku bił nasze rekordy sprzedaży. Od tamtego czasu zmieniło się wiele. Za moich schollowskich czasów reklamacje był czymś bardzo marginalnym. Obecnie odnoszę wrażenie, że zrobiła się na nie moda. Jest akcja, jest reakcja. Scholl chciał wycofać z naszego kraju swoją lokomotywę sprzedażową jeśli chodzi o obuwie letnie, ponieważ w całej Europie było mniej reklamacji na model Heaven AD niż w Polsce. Sami swoim cwaniactwem wystawiamy się na pośmiewisko. Koncern dokładnie przyjrzał się co reklamują Polacy i w nowych sandałach HEAVEN zastosował inne mocowanie pasków w okolicach pięty. Stary sposób przyklejania pasków do boków korkowej podeszwy był przyczyną kontrowersyjnych reklamacji klientów. Nie przeszkadzało im to odklejenie w trakcie noszenia, ale kiedy kończył się sezon letni reklamowane masowo były odklejone paski w modelu Heaven. Fala reklamacji zalewała sprzedawców wtedy, gdy rozpoczynała się jesień i tego typu obuwie należało schować do szafy. Tym sposobem nasi rodacy zmusili koncern Scholl do udoskonalenia obuwia zdrowotnego Heaven, które przez ponad 20 lat było produkowane w niezmienionej wersji :)